vineri, 27 noiembrie 2009

overbidden (de Emilian Valeriu Pal )

Franturi de poezie:) cele mai potrivite cuvinte pentru azi.:) Multumesc autorului, oricine ar fi el, ca mi-a luminat dupa amiaza.


"pentru toate există un timp aşa cum pentru toţi există o viaţă
luptele importante se dau numai noaptea
e un fel de concesie ca să nu vezi
faţa învinsului sau rînjetul învingătorului


uite-mă acum cu mîinile vindecate
şi tot inutile
dacă nu am reuşit să învăţ lucruri simple
ca de exemplu cum să păstrez oameni
uite-mă acum grizonat
şi tot inutil dacă nu am reuşit să să-mi dau seama
memoria e binecuvîntare sau lepră
(...)
pentru toţi există un timp aşa cum pentru toate există o viaţă
(...)
dimineaţa vine ca o ghilotină şi retează tot ce-ai fi putut să însemni
televizorul deschis buletin meteo ştiri sport un accident rutier tot mai mică se face inima
ca roonie cockerul de două luni care se ascundea sub fotoliu cînd intrau străinii
ea a plecat demult dar încă mai doare îmi fac griji pentru ea
dă doamne să nu fie ea

dacă mi s-ar da o singură şansă ca să pot îndrepta ceva
sau să aleg un singur om pe care l-am pierdut
n-aş şti ce să fac
(...)
rănile vechi se vindecă pentru a face loc altora noi
uitarea vine tiptil ca un liceean întîrziat la ore
uite-mă acum cu mîinile vindecate
şi tot inutile

dacă nu am reuşit să devin pilot de vînătoare
aşa cum încercam să-ţi demonstrez cînd am sărit din cerdac
uite-mă acum grizonat
şi tot inutil dacă nu am reuşit să-mi dau seama
de ce cînd ţi-ai găsit locul nu mai găseşti oameni

dacă viaţa ar fi un film şi eu johnny depp
probabil aş juca rolul omului cuib
mă locuiesc oamenii pentru o vreme
pînă le cresc picioare şi pleacă
în mine rămîn doar coji de ou
ca semn al trecerii lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu