sâmbătă, 20 iunie 2009

Eu-NuEu

Eu: -De ce te holbezi la mine?
NuEu: -Incercam sa te cunosc. Tare mult as vrea sa descopar cum se traieste, visator privi norii movii de pe geam.
Eu: -Opreste-te! Ma intimidezi si obrajii or sa-mi ia foc in curand.
NuEu: - Pai, altfel... cum voi invata cum se traieste? isi indrepta sufletul sifonat si-l agata pe umeras. Tu nu vorbesti niciodata cu mine despre oameni si viata. Tu iti descarci furia pe mine ca o bomba atomica.
Eu: -Tu n-ai intelege viata! Tu n-ai viata! Nu vezi ca nu traiesti?
NuEu: -Si a cui vina este aceasta? cu mainile in solduri, gesticula agatandu-se de celelalte haine. M-ai inchis in sifonierul tau enervant si ma porti foarte rar. Ar trebui sa ma vinzi.

Eu: -De ce te mai holbezi la mine?
NuEu: -Incercam sa te cunosc. Vreau sa aflu cum se inlocuieste o haina, ranji zgomote terifiante, frecandu-si palmele una de alta.

Un comentariu: