duminică, 28 iunie 2009

Prea multe aiureli

Eu: -Stii.... ma gandeam la ceva zilele trecute. N-am putut inchide niciun ochi si m-am zvarcolit ca un peste in undita.
NuEu: -Gandesti prea mult. Uneori lucrurile sunt mai simple, incat poti inchide un singur ochi. Pe celalalt il lasi de veghe, musca adanc dintr-o piersica.
Eu: -M-am gandit la gandurile mele. Mi-am dat seama ca sunt tare haine si pofticioase. Ravnesc prea mult la autonomia lor si nu ma lasa nici sa respir.
NuEu: -Gandesti prea mult. Uneori lucrurile sunt mai simple, incat trebuie doar sa iei aer in plamani. sucul de la piersica se scurse pe hainele bej si pe mainile sale goale.
Eu: -Vezi zmeura aceasta? Rosie, coapta, acrisoara, perfecta, ingereasca si totodata are ceva erotic in ea. Corpul meu ravneste la ea, pe cand gandurile mele ii fac analiza amanuntita, teoria zmeurei!
NuEu: -Gandesti prea mult. Uneori lucrurile sunt mai simple, incat... atent, lua zmeura in palma si o contempla, uitand sa termine.
Eu: -Incat?!
Tacere. NuEu este hipnotizat de zmeura.
Eu: -Incat?!
Tacere, se aude doar scrasnetul zmeurei intre degetele sale.
Eu: -Pentru ce-ai facut aceasta? ochii ii ieseau din orbite speriat ca de moarte, parul electrizat purta o lupta zdorbitoare cu mainile ce incercau sa-l scoata din pielea capului.
NuEu: -Gandesti prea mult. Uneori lucrurile sunt mai simple. intoarse spatele, privind pe fereastra un porumbel.

2 comentarii: