duminică, 12 iulie 2009

Semne

07.07.2009

O zi de marti insorita si calduroasa. Nemaipomenit de prielnic timp pentru o zi in Galati. Trebuia sa fie palpitant, nu? Si... a si fost. Am ajuns.... cam dezorientate de viata (eu sigur eram asa), cautand cu nerabdare Gradina Botanica (principalul obiectiv pt mine). Ce sa vezi? Gradina inchisa: Luni-Marti inchis. M-am gandit cu tristete ca daca, mi-ar fi trecut prin minte sa caut programul pe net, cu siguranta l-as fi gasit.
In Galati, aceasta splendida zi calduroasa si insorita, s-a preschimbat intr-o vrajitoare rea, cu tunete, fulgere si o mica ploaie torentiala. Asa, ca doar e vara. Nemaipomenit, am zis, si ne-am ascuns intr-un intrand, nestiind prin ce parte a orasului am ajuns. Nimerisem omul perfect pentru raspunsul la intrebarea: In ce parte e magazinul Winmarkt? Se uita la noi ganditor si, ca prin vraja, nu stie. Am aflat pe parcurs ca mai sunt 3 statii si ploua... groaznic. Asa ca ne-am urcat intr-un autobuz/ troleibuz (:-??) fara bilet, eu am stat cu inima cat un purice. Numai bine ca s-a oprit ploaia pana sa ajungem acolo si, unde mai pui, ca iesise si soarele. Deci ajunsesem degeaba :)). Ce sa facem, ce sa facem?

hm... sa mergem pe faleza. Si am mers. Toata faleza, ajungand din nou la Gradina Botanica si admirand-o printre garduri:)). Foarte comic. Hai sa mergem la Real, am zis, sa mancam clatite ( al 3 lea obiectiv turistic). Si am mers. Ne-am luat cu mancatul, cu vorba, cu haine, si-apoi s-a facut 9. A trebuit sa ne intoarcem, ferm convinse ca vom prinde ultima suflare de maxi-taxi.

Gresit. Am asteptat... am asteptat, apoi am intrebat toti nenii-gogoasa de prin zona, ce stateau cu burtile la apus si sticlele de bere goale la luna. Nimic. Doar ghinion.
"Daca va grabiti, prindeti un Intercity." Asa am si incercat sa facem. Numai ca maxi taxi spre parcul CFR, a facut cam juma' de ora pe drum, trecand iar pe langa Gradina Botanica, Winmarkt... trist. De la Parcul CFR am alergat cu febrilitate pana la gara. Acolo: "Nu mai sunt trenuri". Am dat intr-un ras isteric. Ce facem? E 10. suntem in galati si urmatorul tren e la 5.
hm...
hm... chicoteala....
hm...
da. Si am sunat toata lumea posibila pentru o idee mica. Unii n-au raspuns, unii s-au mirat, au ras, s-au panicat si au zis: Doamne Dumnezeule, ce-i cu tine?
Da, stiu, sunt dezorganizata, cheauna, cu capul in nori...dar cum plec de aici.
2 fete in fustite, in fata garii din Galati, ora 10, pustiu, hm...
Dar am ajuns:))
acasa, in Braila...la Dorobanti, de unde trebuia sa ajungem la Scolilor. Era pustiu si acolo si 10.30. Am alergat la un autobuz, dupa aia am oprit un tramvai, mi-am dat seama ca poate nu duce unde trebuie si l-am oprit din nou, ca sa ne dam jos:)). de fapt... era bun...
apoi ne-am repezit la un alt autobuz si am ajuns cu brio acasa.

Apropo: era luna plina si portocalie si era marti si 7.7.2009. O fi insemnand ceva?

Un comentariu: