luni, 23 august 2010

Curaj

Eu: As avea nevoie de multe lucruri ca sa fiu singur. Dar as avea nevoie de si mai multe lucruri ca sa fiu impreuna cu altii.
NuEu: Uite... ia un zmeu colorat. A fost buna ideea cu statul in parc azi. E o caldura atat de placuta. NuEu distrugea norii cu privirea.
Eu: As avea nevoie de curaj ca sa fiu singur dupa ce am stat impreuna cu altii. observase o ghinda in iarba si o arunca intr-o cioara.
NuEu : Nu tot ce-i negru e rau. Uite... o bricheta rosie.
Eu: Dar daca incendiez totul? totul? nu voi pierde oare? Nu voi suferi ca biata cioara? bricheta aprinse penele pasarii. Scantei. Animalul se zvarcolea capatand pentru prima data culoare.
NuEu: Purifici. Prin foc purifici. Daca e pentru tine, totul va invia. Trebuie sa inveti sa iubesti, nu sa te-agati.
Acum cerul era senin.
Eu: Dar eu? Voi invia?
NuEu: Uite... victoria ta e acolo! un palc de vrabii se incolacea printre copaci.

Un comentariu:

  1. da, sa nu te agati...

    intr-un fel ai dreptate
    in alt fel.. nu suntem liane si nu cred ca stim sa ne agatam .. de fapt... ma chinuie cuvintele si trebuia sa comentez ceva la propria mea agatare

    RăspundețiȘtergere